گروه نجوم شباهنگ .

گروه نجوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

گروه نجوم شباهنگ .

گروه نجوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

ای دریغا چه گُلی ریخت به خاک

--------------------------------------------------


ای دریغا چه گُلی ریخت به خاک

چه بهاری پژمرد…

.

.

.

با عرض سلام

متأسفانه در کمال ناباوری باخبر شدیم روح دوست و همکار عزیزمان در انجمن اختر شناسی شیراز سرکار خانم فریبا طالبی به سوی آفریدگارش پرواز کرده است.

از طرف خود و سایر اعضای گروه نجوم شباهنگ به خانواده محترم ایشان و همه دوستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز به خدا پیوسته طلب رحمت و مغفرت داریم، ما را در غم خود شریک بدانید.

 

                                             

                                       گروه نجوم شباهنگ

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.date4space.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالب و پرباری دارید من هم به نجوم علاقه مندم و وبلاگی دارم در صورت تمایل خوشحال میشوم باهم همکاری نزدیدی داشته باشیم.در صورت تمایل لوگوی من رو به وبلاگتون اضافه کنید قول میدم منم این کارو بکنم
www.date4space.blogsky.com

با تشکر در انتظار پاسخ شما هستم

سلام
حتما.
ولی اگر امکانش هست به من هم یاد بدید لوگو چیه!!!!!!!
من تقریبا چیزی از وبلاگ نویسی بلد نیستم!!!

هیلدا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام
من یکی از دوستان فریبا هستم ممنون که به یادش بودید فریبا عاشق نجوم بود و همیشه از بچه های انجمن تعریف میکرد
ما فریبا رو در حالی از دست دادیم که قرار بود با هم هفته آینده بریم مشهد امیدوارم آقا امام رضا شفاعتش رو بکنه
شما هم براش دعا کنید

هیلدا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام آقا امیر
میتونم بپرسم اسم کامل شما چیه

امیر احتشامی
من خودم از اعضای انجمنم! ولی یه دو سالی هست که کمتر میام انجمن.

هیلدا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

ممنون از جوابتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد